Lördag - smakprov

     2008-10-11 @ 17:21:09

Här kommer ett litet smakprov på vad jag har hittat uppe på vinden:

♥ flyers från Thailand (2001)
♥ polkagrisstänger från julgranspyntning (2003)
♥ massor med papper från min gymnasietid (1993-1996)
♥ skolkatalog som förmodligen är ett ex´s (1998-1999) hittade minsann Bess där :)
♥ gamla kuddöverdrag
♥ julpynt som jag inte förstår att jag nånsin använt
♥ gamla fotografier... tänk vad man glömmer (och tänk vad man egentligen inte vill komma ihåg)
♥ min hemliga låda, som jag gjorde i träslöjden (1987)
♥ gamla cd-skivor


Nu är min rygg helt krokig, efter att ha gått dubbelvikt under snedtaket... så nu får jag vila lite och fundera på vad jag ska ha till kvällsmat... vindsröjningen får fortsätta imorgon.


Kommentarer
Postat av: Bess

Jasså, hade jag fastnat där....stod jag upp i högra/vänstra hörnet eller satt jag längst ut längst fram??? Det är nämligen dom positionerna man får när man längst i klassen av tjejerna...och i bland killarna! Borde ha planat ut lite 1998/1999....Massor med kramar

2008-10-14 @ 16:22:03
Postat av: anna

Bess: Jag tror att du stod i raden i mitten, längst till höger :) Puss o kram

2008-10-14 @ 17:28:07
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Så hemlig var inte lådan. Du hade satt gångjärnen på utsidan så det var bara att använda en skruvmejsel. (Behövde inte ens dyrka låset som jag gjorde på din dagbok) Kram din ohängde favoritbror.

2008-10-16 @ 01:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0