Lördag - spontant

     2008-10-18 @ 18:56:14
Vaknade kl 6 i morse... inte ovanligt, men väldigt enerverande. Gick o la mig i soffan och kollade på lite inspelade grejer. Vid 8 gick jag ner och handlade och sen blev det frukost och mer inspelade program. Gjorde mig redo för att gå ner på stan och då plingade det i mobilen. Mitt lilla pucko undrade om jag ville med på fotbollsgolf... och jag var inte svår. Det fick bli bilen ner till stan och snabba ärenden... apoteket går ju inte så snabbt, men jag hann med det andra innan mitt nr kom upp.

Lite regnigt var det allt på vår runda, men skoj hade vi det. 2 vurpor fick vi vara med om...varav en gjordes av mig. Den där Protesmakaren fick till ett snedskott som kom rakt mot mig... jag parerade, men tappade fotfästet och föll handlöst... regnstället ligger i tvättmaskinen nu.

Jag hade ju tänkt att spendera dagen med att pyssla och fixa undan här hemma... men det blev en toppendag med underbara vänner :) Tack så mycket!

Nu blir det strax middag och en lugn kväll framför tv:n. Är supertrött så det lär bli tidig sänggång ikväll oxå. Förmodligen vaknar jag tidigt imorgon, men då hinner jag ju med desto mer innan älsklingen kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Protesmakaren

Ajajaj, har lite dåligt samvete... Hoppas det onda i ryggen har gått över!! Ha det kanon! och hälsa Dylan när han kommer hem im! Kram O.

2008-10-18 @ 19:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0