Tisdag - idag

     2008-10-21 @ 19:46:06
Idag är en sån dag då jag skulle kunna trycka i mig en stor påse chips... men det är inte hälsosamt, varken för min mage eller för min hjärna... så jag gör mitt absolut bästa för att stå emot. Alla har vi våra dagar.


Det känns iaf underbart att ha Dylan hemma nu. Idag/ikväll/inatt är han hos sina föräldrar, så jag ska sova alldeles ensam i en 160-säng... kommer o ha massor med plats. Imorgon hämtar han mig efter jobbet o så ska vi se ifall vi kan fixa lite här hemma... gå igenom lite saker som han har med sig... saker jag oxå har.

Kommentarer
Postat av: Bess

Hej kompis! Hur trevligt är det med samboskapet??!! Blir det några barn gjordahoppas.....Får väl se till att ses nu innan jag beger mig till hufvudstaden.... är ensamnästa helg om vi kanske skulle dra ihop en snusketörhelg...vi får höras mer om det! kram

2008-10-24 @ 16:40:46
Postat av: Svägerskan

Tisdag hela denna veckan? ;-) Kram

2008-10-25 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0