Tisdag - med posten

     2008-10-07 @ 14:14:21
Korten från Crimson kom idag... jag beställde dem sent i söndagskväll... det kallar jag service :) Nåt annat som kom idag var en paketavi... jag blev lite konfunderad eftersom jag inte bestält nånting... men när jag öppnade visade det sig vara vår inspelningsbara box som vi beställt  :). Den ska jag fixa med imorgon, för idag hinner jag inte. Om en stund ska jag iväg igen, farmor fyller 80... så vi ska fira henne. Dessutom fyller min Dylan oxå år idag, men honom kan jag inte träffa :(. Men han har fått kort på posten och grattis per telefon... 12 dagar tills han kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Miian

oj det va snabbleverans det där ;)

Gött med inspelningsbar box ju,inte för att jag hade behövt det men ändå ;)

Grattis till Dylan idag,12 dagar går fooort.

KRaaaaam

2008-10-07 @ 19:53:06
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0