Tisdag - minisnooze

     2008-10-14 @ 17:33:14
Bytt arbetstid hela denna veckan känns det som. Först bytte vi måndagsstängning mot torsdagsstängning... o igår bytte vi onsdagsöppning mot tisdagsöppning. På det viset fick jag en ledig eftermiddag/kväll idag, så skönt. Imorgon direkt efter jobbet ska jag nämligen till staden vid bron på en föreläsning, det ska bli jätteintressant, men jag är så glad att jag stänger på torsdag, så att jag får lite sovmorgon... för jag är väl inte hemma förrän tidigast halv 11 imorgonkväll.

Igår fixade jag lite här hemma innan jag körde iväg på linedance... skruvade av avlastningsbordet från min sängram... den ligger ju ute till försäljning nu... så det kan ju va bra o va lite förberedd.

Har precis vilat en sväng på soffan. Det blev även en mini-snooze innan Prinsen kom och krafsade på dörren och ville in. Nu ska jag ta tag i disken och senare blir det en promenad till Maxi.


Nu är det inte många dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: Miian

4 dagar går fort vännen,hur ska nu detta firas???

Headern knåpade jag ihop snabbt som attans igår,försöker lära mig lite PS när tid ges och då e ju bloggen en bra start att öva sig på ;)

Men den ska ändras igen,jag va ju trött på den förra redan dagen efter jag lagt upp den :P

GAH jag e så velig och kräsen.

Kramis

2008-10-14 @ 18:41:33
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

Tack sötnos!

Mår du bra?

Laddad inför helgen? ;)

2008-10-16 @ 15:13:23
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0