Torsdag - brrr

     2008-10-30 @ 12:07:22
Idag är det kallt ute... känns att det snart är november... även om jag inte riktigt har fattat det än och tror typ att det är september.

Började dagen med frukost och One Tree Hill :), sen gick jag ut i trädgården och räfsade löv... är inte hemma i helgen, så jag passade på att göra min del idag. Nu har jag precis ätit lunch, thai :). Handlade med mig hem från lunchbuffén igår och det räckte till lunch + kvällsmat igår och lunch idag. Det har även blivit en del tittande på inspelade program... bl a Bonde söker fru... de borde verkligen smörja in sig när de är ute en hel dag i solen... vissa var verkligen kräftor.

Nu ska jag promenera ner till stan och hämta mina tågbiljetter :). På lördag ska jag åka till min snusketörer, Tiny o Bess. Det ska bli jättekul att umgås bara vi 3... vi för passa på nu eftersom Bess flyttar till Hufvudstaden om en månad.

Kommentarer
Postat av: Bess

Jasså du kunde räfsa löv....ett tips är att ta med dig snöskorna upp hit! Vi har ett par centimeter snö och taken är alldeles vita! myser

Längtar till lördag! Kramas

2008-10-30 @ 16:44:52
URL: http://znyggadoriz.blogg.se/
Postat av: Bess

TAck Gullet för en jättemysig helg! Har tagit tag i disken...blev en hel del glas igår.....

Hittade en inspirationsblogg till dig...kanske

http://elsasdesign.blogspot.com/

Massor med kramar

2008-11-02 @ 17:37:31
URL: http://znyggadoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0