Måndag - tid

     2008-09-08 @ 19:45:28
Imorgon har jag bytt arbetstid eftersom en av mina kollegor ska på utbildning... det innebär att jag slutar 2 både tisdag och onsdag. Så då ska jag väl äntligen hinna med att städa och fixa lite härhemma + att jag måste städa trappuppgången... ligger lite back på det. Får väl försöka tvätta undan en del oxå... det börjar hopa sig. Vem vet... jag kanske till och med får för mig att sortera lite i klädkammaren och bara ha de kläder som jag använder framme + att man mer kan få en överblick om vad som fattas i min garderob... tror att jag ofta köper ungefär likadana plagg...

Kommentarer
Postat av: storasyster

har du tittat på trinny o susanna elller ?;)

2008-09-08 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0