Onsdag - klippt o klart

     2008-09-17 @ 19:24:19
Idag efter jobbet var jag och klippte mig... bara topparna och inget på luggen... det ska ju bli låååångt. Men nu känns det så mkt mer som en frisyr igen... på sistone har det bara känts tungt och stort.

Direkt efter klippningen gick jag hem och svidade om och sen begav jag mig ut och sprang. Det gick mycket lättare idag och jag sprang mer än i helgen... det är faktiskt ganska kul och avslappnande att springa :) *vem hade anat det*

Kvällen här hemma är lugn. Städning varvat med tv och data... måste ju ta hand om mitt hem.

Jag är sååå sugen på att designa om in blogg... men vet inte riktigt hur än... får fundera lite på det :)

Imorgonkväll är det trivselkväll med nya jobbet... både skola o förskola... det ska bli riktigt skoj, jag har helt underbara arbetskamrater... vi skrattar varje dag... både med och åt varandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0