Tisdag - utmaning

     2008-09-16 @ 20:50:31
Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2?
Nix - "en jobbarkompis"

Vad har du för relation med nummer 20?
En kompis till mitt ex - "han som fiskar"

När ska du träffa nummer 30?
Förmodligen i helgen - "svärmor"

Är nummer 18 söt?
Absolut - "en gammal jobbarkompis"

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Mysigt ställe - gamla "kossan"

Gillar du nummer 14?
Japp - "en gymnasiekompis"

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ja, träffade henne för 1 timme sen - "en jobbarkompis"

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Förmodligen på söndag - "äldsta lillasystern"

Är du nära vän med nummer 23?
Beror på hur man ser det - "avdelningen jag arbetar på"

Har du gått på bio med nummer 4?
Inte mig veterligen - "en i killgänget"

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nä - "min chef"

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Hmm, inte så mycket - "en av avdelningarna på jobbet"

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Absolut - "frugan"

Vad har du och nummer 24 för relation?
min fotograf - Emelie ju

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Umgås - "lill-Zlatan"

Vad är det bästa med nummer 8?
Att han är den han är - "en kompis till mitt ex"

Brukar du och nummer 16 träffas?
Ibland :) - en restaurang här i stan


Kommentarer
Postat av: pappsen o frugan

det var ett j-la tryckande men det var rätt roligt

2008-09-16 @ 21:55:04
Postat av: storasyster

ni har alldeles för mycke tid till övers;)

2008-09-17 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0