Fredag - skrattorgie

     2009-04-03 @ 22:13:58
Idag har jag varit på afterwork med fantastiska kollegor... vi har ätit, druckit, flamsat, tramsat, spillt, fnittrat, gapflabbat m.m. i 5 timmar. Det var precis vad jag behövde :)

Just nu läser jag bara ett fåtal av bloggarna på min favoritlista... jag håller mig till bröllopstorget istället... känns bäst så.

Imorgon blir det slapp... en liten runda på stan och sen tåget till min jobbort för ett besök på kalas. På söndag ska jag, Mamsen, Storasyster och Bellis åka till Novalund. Tror att det blir lite bröllopsshopping då :) Igår msn:ade jag lite med toastmadame... hon har så många bra idéer :) *tack vännen*


Förresten... nu finns det dragéägg i affärerna *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0