Torsdag - sen sist

     2009-04-02 @ 18:19:14
Dålig på att blogga för tillfället... men det är mycket som ska få plats i min hjärna just nu... här kommer iaf en liten uppdatering :)

♥ det blev en 12 timmars utflykt till grannlandets huvudstad i lördags tillsammans med Storasyster. Vi åkte Metro utan förare... så coolt o se tunneln när vi svischade fram. Jag tappade räkningen på hur många affärer vi var inne i men jag kom iaf hem en väska och en skitsnygg lila påse från ILLUM. Det blev ingen klänning till Storasyster, men väl en bröllopsskjorta till hennes sambo (tack för den fina påsen). Efter diverse tågincidenter ;) så kom vi äntligen hem vid 21... jag var iaf grymt trött.

Lillebrors födelsedag firades i söndags med kak-kalas. Helt oväntat blev det en del bröllopsprat ;)

♥ Veckan har gått smidigt fram. Jag och älsklingen har äntligen tagit tag i hemmet... så fin så fint. Igår var Sömmerskan här och vi provade o klippte o mätte... i helgen ska klänningen tillverkas i provtyg :)

♥ I förrgår kom Hindersprövningen tillbaka... vi får gifta oss *drar en lättnandets suck* ;)

♥ Imorgon blir det Afterwork med några av flickorna på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0