Söndag - gipsad

     2009-08-02 @ 18:00:38
Igår åkte vi med Mitt lilla pucko o Skogstösen för att spela fotbollsgolf. Det blev ett litet stopp på vägen dit för att fylla på matdepåerna. Där stötte vi på "bonden i Boarp" som sålde säd. Jag kom sist på fotbollsgolfen trots att Dylan fick 13 på ett hål. Väl hemma igen grillade vi korv, inspekterade husbygget och sedan blev det ett långt dopp i poolen. Jag och hippon (den uppblåsbara flodhästen) var som ett... den hade massor med olika användningsområden. På kvällen åt vi resterna från fredagens måltid och sen höll vi lite koll på lill-Zlatan som hade fest. Zeke hade fnatt på natten och skällde som en galning så fort någon smällde i en bildörr eller körde iväg. Min sömn inatt har varit väldigt sparsam... gick upp 7... pallade inte försöka sova mer.

Idag har jag skruvat gipsskivor... det blev nog en sisådär 800 skruvar... det känns i ryggen min ska jag säga. Efter det blev det ett välbehövligt dopp i poolen och nu är vi hemma allihopa i lägenheten. Prinsen har varit på landet sen bröllopet... så han lär väl sova ett par dagar nu.

Kommentarer
Postat av: Bess

med dina rubriker kan du börja skriva för Aftonbladet eller nåt...trodde någon var skadad....hahahha

Massor med kramar

2009-08-02 @ 21:11:30
Postat av: storasyster

jag med, höll på att slänga mig på telefonen direkt, men tog mig som tur var tiden att läsa först och handla sen;) kram M

2009-08-02 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0