Torsdag - ordentlig

     2009-08-27 @ 19:30:59
Ikväll betalar jag räkningar och sorterar papper från mitt överfulla datorbord. Datorbordet ska göras om och bereda plats åt min bärbara dator... så det blir lite mindre grejer där... när det är färdigt ska ni få se skillnaden. Känner att jag måste pyssla med något nu när jag väntar på flytten... känns ju inte som att man ska göra så stora grejer här direkt. 

Dagen har varit en bra dag med lite mörka moln... jag har haft mensvärken från helvetet och attans så varmt det har varit. Men man ska inte klaga på värmen... åt minsann en mjukglass med saltlakritsströssel när jag kom med bussen från jobbet.

Imorgon är det kort dag... jag öppnar och vi har inte så många barn så jag kompar ut innan lunch *sann lycka* På lördag hämtar jag min Bellis och sen ska hon bo med mig o Dylan över natten. Det ska bli super att denna lilla underbara varelse hos oss... hon är verkligen en solstråle i mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0