Tisdag - attans

     2009-02-10 @ 16:06:22
Attans så dålig jag är på att blogga nuförtiden. Idag är jag hemma från jobbet... feber, halsont o huvudvärk... blir hemma imorgon oxå. Kollegan jag pratade med tyckte att det var lika bra jag var hemma för alla bara kräktes där ändå ;) oxå påpekade hon att jag skulle ha en feberfri dag (ett litet internt skämt oss pedagoger emellan). Så man kanske slipper kräksjukan... bättre feber än kräksjuka. 

Idag har jag mest legat på soffan och kollat på film, virkat lite och försökt äta... är urusel på det när jag är sjuk. Just nu sitter jag och väntar på att snön ska börja falla... fast den skulle ju kunna lugna sig tills älsklingen kommer hem från jobbet, så han slipper köra i det.

Kommentarer
Postat av: Bess

men lilla Du!!!! Skickar massor med kramar! KRAMAS

2009-02-10 @ 22:17:01
URL: http://znyggadoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0