Fredag - Thank God It´s friday :)

     2009-01-09 @ 19:08:42
Nu står min blivande make i köket och lagar spagetti och köttfärssås till oss. Jag slappar vid datorn och har et öga på american idol-finalen. Jag har tittat i en halvtimme och har ännu inte riktigt kunnat klura ut vilka som är i finalen... men jag ska väl lyckas o se det snart hoppas jag.

Ikväll blir det Let´s dance-premiär och lättsaltade potatisskruvar *fantastiskt gott*. De lättsaltade skruvarna var en del av min diet för 8 år sedan när jag precis blivit särbo i grannstaden... på kvällarna efter jobbet var det varma mackor med champinjoner och vitlökssmör som gällde... och efter det en påse potatisskruvar. Kan ju meddela att på den tiden gick jag inte upp ett gram oavsett vad jag proppade i mig + att jag kunde äta vitlök utan att må illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0