Söndag - betar av

     2009-07-19 @ 17:41:54
Just nu betar jag av rum för rum här hemma. Än så länge har jag städat hallen. Det tog en halvtimme och ni som vet hur liten hall vi har kan kanske få en liten förståelse för just hur stökigt det är i vårt hem. Mitt nästa rum att ta tag i är sovrummet... en hel del kläder att hänga in.

Idag har vi även varit och tittat på Tractorpulling... vårt årliga nöje :) Gött när man känner ljudet i bröstet :). Det var en del regn... lite småskurar... men ponchon från Clas Ohlsson var suverän *tack skogstösen*... vi använde ju aldrig våra såna på Britney.

Mannen min är kvar hos Svärföräldrarna... men jag ville gärna landa lite här hemma (och städa) eftersom jag börjar jobba imorgon. Känns sådär att göra det, men inte mkt o göra åt. Nästa år ska jag ha semester hela sammanslagningen... det är ett som är säkert. Imorgon börjar även mitt sunda liv... känns som att min kropp varit en soptunna för all skitmat, godis, chip, kakor... you name it... denna semestern. Men nu ska det bli ändring på det. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att ha ganska mycket abstinens denna veckan... så det blir nog en del promenader om kvällarna... för suget kommer som mest när man sitter framför tv:n. Men jag har ju iofs en hel del o städa här hemma... så jag är nog sysselsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0