Fredag - imorgon

     2009-06-26 @ 23:12:14
Då var man åter hemma igen... alldeles ensam. Lokalen blev toppenbra, tack alla fina för hjälpen och ett stort tack till Lillebror som ställde upp både igår (när min bil var för liten) och idag (när Dylans bil gick i sönder). Du är guld värd!

Har lagt fram alla grejer som ska med imorgon... det mesta är redan hos svärföräldrarna... typ bara min övernattningsväska och hårprylar som är kvar + 3 ton näsdukar till den blödiga bruden ;)

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu... men jag vill inte riktigt... det är ju sista dan jag är fröken... sista dagen jag har mitt fina efternamn kvar...


IMORGON SKA VI GIFTA OSS :)))))))))))))))))   om ni nu hade missat det.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

GÅ O LÄGG DIG MISS LUNDHOLM ;)

2009-06-26 @ 23:14:45
Postat av: Anna Larsson

Lycka till idag!!!! och grattis.

2009-06-27 @ 06:55:26
Postat av: Malin

Haj gumsan! Idag är det din stora dag! Njut av varje ögonblick! Ses snart i en kyrka nära dig! Pöss

2009-06-27 @ 09:29:21
URL: http://lomo.webblogg.se/
Postat av: miian

GRATTIS FRU ***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas allt gick bra igår i hettan,tänkte på er!

massor med kramar!!!!!!

2009-06-28 @ 07:48:02
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst!

2009-06-29 @ 11:01:30
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0