Söndag - lugn helg

     2009-03-22 @ 19:05:04
I fredags stängde jag på jobbet... sista barnet gick innan halv 5... så det var en toppenstängning :). Väl hemma tog jag det lugnt och sen kom älsklingen hem. Vi kollade på Let´s dance och hämtade pizza/räksallad i pausen. Så synd att Morgan åkte ut... men nu hoppas jag på att Magnus vinner.

Igår åkte vi ut till Svärföräldrarna, vi käkade våfflor till lunch, pratade framtid och sen blev det lite bröllopsprat med Svärmor och Multisportaren. När vi kom hem på kvällen städade vi lägenheten (läs: bombnedslaget) + trapphuset. Dessutom blev det lite tvättande oxå och sen såg vi premiären av Robinson... känns som att man sett det programmet innan... får se om det följs i framtiden.

Idag har det mest blivit slapp. Jag var på rundtur i stan och letade servetter... men de finns inte i "vår" färg... så det blir till o leta vidare. Handlade tulpaner till en arbetskamrat som precis flyttat och var uppom henne en sväng.... mysig lägenhet :) Nu är det snart middag pågång, älsklingen står i köket o fixar.

Ett stort grattis skickar jag till min fina vän som kom hem med en ring på fingret :)

Kommentarer
Postat av: miian

oj vilken helg ;)

Håller med dej ang Let´s dance,måtte Magnus vinna nu!



Servettjagandet utan resultat?

Knappt man vågar fråga vilken färg de ska inneha ;)

Hemliga du!

Hoppas du har det bra på jobbet.kramkramkram

2009-03-24 @ 12:36:49
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0