Torsdag - bröllop

     2009-03-19 @ 19:28:03
Ok, jag satte tulpanerna i vatten och jag dammade av lite här hemma... men sen råkade jag visst fastna här vid datorn med lite bröllopsplanering. Jag har letat mig tokig efter servetter, men äntligen hittat rätt, nu ska jag bara hitta dem i en affär oxå. Sen försökte jag återigen få tag på bandet som ska bokas. Ringde den ena, mobilen avstängd och på hemtelefonen svarade datorn dottern, han skulle inte komma hem förrän om en vecka. Då ringde jag den andre och hans mobil var avstängd, hemtelefonen fanns inte mer och mailen fungerade inte *hmmmm*. Mailade den andre... men det fungerade inte heller. Kollade på eniro och fick tag i ett annat mobilnummer och där fick jag tag i honom. Tyvärr var de bokade den kvällen... attans.

Kommentarer
Postat av: punaniii

tänk den dag man börjar oroa sig för servetter. jag vet ATT den kommer, men det är bra gulligt! men avlägset.



skickar dig en massa pepp!

2009-03-20 @ 15:39:58
URL: http://punaniii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0