Fredag - idag

     2009-05-01 @ 20:38:54
När jag vaknade blev det slapp på soffan och lite inspelade program. Vid 12 gick jag på långpromenad... 9000 steg typ... väldigt bra nu när stegtävlingen har börjat. Jag har börjat o lyssna på lite ljudböcker igen... just nu plöjer jag igenom Anna Janssons böcker, är på 2:an nu "Alla de stillsamma döda"... väldigt bra faktiskt.

Nu är jag hemma hos Storasyster, jag har passat Bellis ikväll. Vi har kollat på So you think you can dance, det är så roligt att se Bellis när hon försöker härma de som dansar på tv:n. Nu sover hon sött i sin säng... somnade på 1 minut... och jag sitter här och surfar. Vi har fortfarande inget internet... så jag får stilla mitt behov här. Tänk så mycket annat man kan hitta på när man inte har internet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0