Fredag - slut i huvudet

     2009-05-22 @ 18:03:15
Vaknade tidigt som väntat, så jag var på jobbet kvart i 7. När klockan var kvart över 2 stängde jag ner datorn... då hade jag suttit där i 7½ timme... så lååååång tid kan det ta när man försöker få ihop schema på barn från 6 olika förskolor under 5 olika veckor. Väldans tur att jag kunde ha denna dagen till det. Men fy så trött jag var i huvudet efter att ha stirrat på skärmen så länge. Det blev en tur inom mc-driven på väg hem och sen någon timme i soffan framför tv:n. Nu har jag städat o fixat o fejat lite här hemma, skulle vilja tvätta, men tvätten från igår är inte riktigt torr *typiskt*. Om en timme kommer Dylan hem, sen blir det nog slapp hela kvällen. Helgen som kommer bjuder inte på så mkt farande *skönt* ... så imorgon blir det nog lite bröllopsfixande :) och sen på söndageftermiddag ska vi fira Storasyster som fyllde år igår...

Dessutom har jag ju en alldeles sprillans ny bröllopstidning att kika i :))) Tack fina Tiny och Bess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0