Lördag - home alone

     2009-11-07 @ 19:21:42
Ikväll har jag och Prinsen myskväll :). Har precis käkat rester från gårdagens middag och lite senare blir det tjejfilm, chips o cola *me like*. Mannen min är iväg på grabbkväll som började med Laserdome och det vette gudarna var den slutar ;).

Vi har spenderat dagen ute på landet. Jag o Svärmor tog stora jobbebilen och fixade ugn, häll o kyl. Supertrevlig säljare på Elgiganten. Sedan blev det lite sorterande och packande av julsaker.

Jag fick lite blodad tand och började sortera bland våra bröllopspresenter... packade i lite mindre lådor. Den stora lådan får användas till lite lättare saker... annars går den inte att rubba.

Tänker på min fina lomo som förlorat sin pappa och på Evelina vars son fått komplikationer efter födseln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0