Söndag - den första

     2009-11-01 @ 11:40:30
Då var vi inne i november och jag tänker minsann ha ett litet mål med denna månad. Under november är mitt mål att inte äta godis på vardagarna... alltså måndag-fredag. Jag ska göra mitt allra yttersta... nån som vill hänga på?


Helgen har varit lugn. Igår var vi hos Svärföräldrarna, älsklingen var i nya huset o jag i gamla. Mitt lilla pucko o Skogstösen kom på besök och det bestämdes att vi skulle ha samkväm hemma hos oss på kvällen. Det blev tacos, rött vin (för flickorna), godis och pictionary. Jag o Mitt lilla pucko var totalt överlägsna :)

Idag började jag dagen med en låååång promenad, min kondition suger... nåt jag måste arbeta med känner jag. Dagen kommer oxå att erbjuda besök på 2 möbelaffären här i stan... vi måste ju ha möbler till stora huset som vi ska flytta till.

Kommentarer
Postat av: miian

hej söta du!

Hur har du det?

Jag ska hejja på dig med godisförbudet,det fixar du!

Ni verkar haft en mysig helg.

Läste på FB att du skulle på "resa" i veckan.

Lycka till!

Kram

2009-11-01 @ 21:16:01
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0