Söndag - packa

     2009-11-15 @ 19:36:51
Då var klädkammaren sorterade och nerpackad i 12 kartonger. Bara kläderna kvar som får hänga så länge som möjligt. Känns bra o ha sorterat lite. Det blev en kasse till småsystrarna o en kasse till Myrorna.



Nu vilar min trötta make på soffan och jag lagar middag. Ikväll blir det detta, efter ett tips från en kollega. Vad som inte står i receptet är hur lång tid kycklingen ska stå i ugnen... kunde ju stått en ungefärlig tid. Kycklingen här hemma har nu stått i ugnen i 1 timme o 15 minuter... får se hur länge till den ska stå innan den är över 72 grader. Till kycklingen kör vi idag pasta och creme fraiche soltorkad tomat/feta.

Kommentarer
Postat av: miian

tack fina du,inte ska du va orolig för mig-jag reder mig alltid =)



Vad duktiga ni varit som rensat,håller med på för fullt.

Jobbigt men sååå skönt när det är över!

Kramkramkram

Inget nytt hos er?

Du mår bra?

2009-11-17 @ 10:30:03
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0