Lördag - klippklipp

     2009-09-05 @ 15:59:25
Jag har stora funderingar på att klippa av mitt hår... börjar o bli lite trött på det... men de är 3 veckor tills frisörbesök... så funderingarna kan ju ändras.

Idag har jag varit på stan med Storasyster o Bellis. Jag hittade mig ett par nya jeans, vilket jag var i stort behov av. Sen blev det den obligatoriska räksalladen på Graffitti :) Jag gick runt med en sovande Bellis medans Storasyster var o klippte sig. En liten sak att komma ihåg... ta inte på skor med 8cm klack när du ska gå på stan i 4 ½ timme. När jag började närma mig hemmet så var jag nära gråten...

Nu är det lite slapp i soffan, lyssnandes på regnet som skvalar. Om 2 timmar är jag i grannstaden... där vankas det mat och VM-kval med underbara vänner. Om man har tur får man kanske träffa en nykomling oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0