Söndag - flyttat

     2009-09-20 @ 11:12:21

Systrarna skulle spela match idag kl 11, men den har blivit flyttad till kl 14... så det blir lite slapp o lunch här hemma innan jag ska bege mig iväg. Ikväll blir det pump-pass... så imorgon lär jag vara mör, men det ska bli superskoj.

Helgen har varit lugn. Fredagskvällen spenderade vi hos svärföräldrarna, attans så snabbt det går undan med huset :). Vaknade tidigt igår morse *ovanligt NOT* så jag körde hem o fixade med lite presenter. Sen blev det en snabb tillfixning och en promenad ner till stan där jag mötte upp Storasyster, Svågern o Bellis för lunch på vårt stammisställe Graffiti. Efter det mötte vi upp Danmarksbesök och efter en sväng på stan gick jag hem igen.

Igårkväll hade vi tv-kväll med choklad o chips. Köpte solchips med gräddfil o peppar-smak... mums! Vi kollade på Här är ditt liv... detta programmet med Svennis var såååå mkt bättre än förra lördagen med Persbrandt.

Nu ska jag fortsätta läsa Camilla Läckbergs nya bok Fyrvaktaren o äta upp chipsresterna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0