Torsdag - lite smått o gott

     2009-09-24 @ 19:04:00
Älsklingen har fått en repa på sin hornhinna och ligger i soffan sen igår förmiddag. Han o solglasögonen är bästa kompisar just nu.

Själv fixar jag det sista lilla pyssliga inför att tackkorten ska hämtas imorgon :) Imorgon slutar jag även tidigt *me like*, så de blir kanske en liten runda till grannstaden efter jobbet.

Helgen får användas till att få ordning på vårt hem. Det enda inbokade denna helgen är fika hos Pappsen på söndag o sedan träning på kvällen. Jag har fortfarande träningsvärk i mina biceps från träningen i söndags. Dessutom ska jag o mamsen försöka få in en biodejt... Flickan som lekte med elden är ju ett måste o se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0