Lördag - påsk

     2010-04-03 @ 12:00:13
Då var det påskafton :)

Igår var Mamsen och Småsystrarna här, sååå mysigt. Men innan de kom så var jag liiiite stressad och irriterad. Blev varse om att mitt tåg som jag ska åka med till stockholm på fredag är inställt. Så jag satt 50 minuter i telefon med SJ (35 minuter kö och 15 minuter prat) Men jag fick ombokat både biljetten den 9:e + den 23:e + mammas biljett den 23:e. Så summa summarum så istället för 1 klass Intercity fick jag 1 klass X2000 och 1 timme mindre tågtid... för samma pris... så jag är väl inte helt missnöjd.

Jag o Mamsen har pratat om att gå och se Grease när vi är i Stockholm, så vi skulle kolla biljetter igår. Men när vi gick in på Ticnets sida så hittade vi The last bounce istället, så vi bokade blijetter dit istället. Jag var som ett barn på julafton efter det (är det fortfarande)... älskar dans o Bounce är så fantastiskt duktiga.

Idag får vi fikagäster (om 2 timmar) och sedan grillgäster ikväll. Har varit en sväng i grannbyn och handlat... fick med mig 2 buketter tulpaner hem oxå... blev väldans fint. Idag strålar solen och vårkänslorna kommer fram ;)... om bara foglossningen, som smyger sig på, kan lugna sig lite så ska nog dagen bli kanon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0