Onsdag - senaste tiden

     2010-12-22 @ 21:19:09
Lördag - var på pysselkväll med de fantastiska 9 :) Det blev julgodisbak för min del. Lill-prinsen fick mycket uppmärksamhet och mannen gjorde en gigantisk mozartkula i bandyboll storlek :)

Söndag - fixade köttbullar på förmiddagen medans mannen var och fixade gran. Sen firade vi mini-jul hos svärföräldrarna eftersom lill-prinsens faster inte är hemmaöver jul. Hoppas att de är påväg till Malaysia nu.

Måndag - sista babysången. Hann med lite tvätt + handling. På kvällen klädde vi julgranen... den blev väldans fin.

Tisdag - jag och lill-prinsen hade en hemmadag. Gjorde pepparkakskola och slog in lite julklappar. Var ute och letade efter Zeke-hunden på eftermiddagen, kallt som tusan var det ute. Hunden återfanns i maskinhallen. Hade en väldigt orolig kille som inte skulle sova på kvällen... kl 12 fick jag äntligen lägga mig i sängen.

Onsdag - vaknade av lill-prinsen kl 06.15, då blev det mat och sen gick vi upp. Vid halv åtta körde vi till Storasyster... spenderade dagen med Bellis. Mysdag med filmtittande och lek. Ikväll har jag gjort värmande soppa och vi slappar framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0