Tisdag - förra månaden

     2010-12-07 @ 14:31:00
Egentligen var det ju denna månaden, men den har ju precis börjat, så jag kör på förra istället.

Vad hände i November då?

Jag och lill-prinsen började på babysång, det är supertrevligt och lill-prinsen älskar musik och att titta på de lite äldre barnen när de dansar :)

Vi fick underbara nyheter om tillökning :)

Malmö FF vann allsvenskan och lill-prinsen invigde sin malmö-halsduk.

Vi hade barnvakt på kvällstid för första gången. Mormor var här och tog hand om lill-prinsen och vi var på maskerad/födelsedagsfest. När vi kom hem vid 1 sov han så fint i sin säng och det hade gått jättebra. Jag var väldigt tacksam att han sov till halv 7 innan han ville ha mat.

Mannen var iväg måndag-fredag i Göteborg, vi saknade honom men klarade oss galant.

Lill-prinsen fick sina första vaccinsprutor. Det högg lite i mammahjärtat, men gick över snabbt.

Jag var på bio med mamma och småsystrarna och såg Harry Potter :)

November avslutades med första advent och pepparkakshusbak.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0