Lördag - ångor

     2010-02-06 @ 07:48:05
Pappsen tyckte att jag hade varit slipad länge nu... så det får väl bli en liten uppdatering.

Dylan oljade golvet i hallen igårkväll, vilket gör att jag har tvärdrag på fönsterna i kök o matrum såhär på morgonkvisten... härligt med frisk luft :). Hallrenoveringen går framåt, en dörr ska målas o sen är det i princip färdigt att sätta ihopa igen ;)

Själv somnade jag gott på soffan när det andra dansparet äntrade dansgolvet i gårdagens let´s dance... sen sov jag gott tills jag hörde långt borta att Rabih åkte ut. Då tog jag datorn med mig till sängkammaren och surfade en stund innan jag somnade igen.

I helgen blir det kalas. Dylans pappa (och faster) fyller år, så ikväll ska vi till fastern och fira. Sen imorgoneftermiddag ska vi till min kusin som fyller 20. Däremellan tror jag att den mesta tiden läggs på vårt hem.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

NU känns det som att bebisen börjar bli något offeciell ;)

Men det är ju bäst för nu är det snart inte långt kvar ;) ;)

Hur mår du?

Du är väl rädd om dig,ligger mest på soffan och unnar dig sömn och gottigheter-precis som det ska va!!!!!

Kramelikramkram

2010-02-06 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0