Söndag - snö snö snö

     2010-02-21 @ 15:15:01
Vaknade tidigt igår morse och insåg att vi inte hade någon ström. Det blev lite knäckemackor till frukost och sen fick jag fixa toabesök och tandborstning i idrottshallen där jag skulle titta på yngsta lillasystern som spelade cup med killarna.

Kom hem vid halv fem på eftermiddagen och då blev det soffläge. Elverket var igång, så jag kunde kolla lite på tv. Vid halv sex kom strömmen tillbaka. Vi blev bjudna på kvällsmat hos Svärföräldrarna och sen blev det melodifestivalen i fortsatt soffläge. Vi var båda helt slut och gick och la oss tidigt, tidigt. Det var mkt trevligt att komma upp i morse och läsa om att vi tog 2 medaljer igår :)

Idag är det städning av tvättstugan som gäller + en massa tvättning. Just nu har jag en liten datorpaus... men ska snart ta itu med att bära upp lite saker på ovanvåningen. Det ska bli väldigt skönt att få lite ordning därute.

Ett hett dryckestips: Carlsberg Non-alcoholic :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0