Onsdag - snart snart

     2010-03-31 @ 18:22:07
Bara en dag kvar o jobba denna veckan, känns helt fantastiskt. Idag efter jobbet körde jag till gamla hemstaden och köpte med mig pizza hem *mums*, den ska avnjutas när älsklingen kommer hem från after work. Här hemma går maskinerna varma... just för tillfället disk och tvätt. Man måste ju fixa undan när man får besök i dagarna 3. På fredag kommer Mamsen och Småsystrarna på middag, på lördag får vi besök från Stockholm och på söndag besök från Växjö. Det ska bli såååå kul o träffa alla... tur man hinner med lite vila emellan :)

Tog på mig o börja en timme tidigare imorgon... så det blir tidigt sänggång ikväll, men det innebär att jag kommer hem 1 timme tidigare imorgon så jag hinner handla o fixa. Dylan är ledig hela dagen imorgon, så han får nog ha några uppdrag under dagen, förutom o fixa med vårt trädgårdsland som är hans nya projekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0