Lördag - smart?

     2010-05-22 @ 16:54:56
Jag o Bellisen har haft en mysig dag... det har blivit 3 separata promenader. På den 1:a gick ner till byn i förmiddags... det är ju lite festligheter här. Bellis åkte karusell, men ville sen gå hem. Vädret var toppen, dvs mulet... superskönt. Efter lunch gick vi ut igen... då var det lite soligare. Bellis cyklade och jag gick bakom. Promenad nr 3 gick även denna gången ner till byn, men vi tog vagnen med oss. Solen stekte från himlen och när vi väl kom ner så skulle Bellis hem direkt, tror inte att hon gillade att det var så mkt ljud. Så vi vände hemåt igen och nu är jag helt slut. Jag och värme funkar inte... o då var jag inte ute länge. Känner mig inte så positiv inför sommaren om jag ska vara ärlig... det är ju trots allt minst 11 veckor innan bebisen tittar ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0