Söndag - mitt liv just nu

     2010-05-09 @ 20:00:43

Mitt liv just nu kretsar för det mesta runt min växande mage och det liv som väntar oss. Bloggen blir ganska lidande... men jag försöker uppdatera så gott det går.

Igår var vi i Kristianstad och hjälpte Mitt lilla pucko och Skogstösen att flytta. Eller det var väl mest Dylan som hjälpte till, jag satt mest ner och läste tidning för Skogdtösen som städade ur ugnen. Jag är väldigt glad att vi flyttade precis i början av graviditeten (2 dagar efter plusset), för jag hade nog inte kunnat sitta o titta på när andra fixar med våra grejer, hade lite svårt för det igår... men fick hålla mig i kragen. Eftermiddagen och kvällen blev en riktigt slapp historia... kvällsmaten blev hämtpizza och jag var allmänt trött och blödig. Började gråta när Dylan kom hem. Han kramade mig o sa: så är det o vara gravid. 

Idag har vi varit på minsta lillasysterns konfirmation, fick många kommentarer om min mage :) Sen har det även idag blivit slapp i soffan.        

Veckan som kommer bjuder på ledig torsdag :) och en massa vila på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0