Måndag - premiär

     2010-11-01 @ 14:23:38
Idag har vi varit på Babysång för första gången, mycket trevligt. Lill-prinsen var i sitt esse. Efter sången var det fika och pratstund för mammorna :)

Har hunnit med att ringa viktiga samtal idag när lill-prinsen sov i soffan... det går tydligen bättre att sova i soffan än i korgen... men bäst är ju ändå mammas famn... men man blir ju så grymt rastlös efter ett tag. Sen har det matkassen från mat och ro kommit... denna veckan bjuder på korv stroganoff (jag lär inte äta det... men då får mannen med sig matlåda), morotssoppa, ryggbiff, kyckling och kålpudding i panna :) Mumsigt ska det bli... ja förutom falukorven då.

Känner mig lite rastlös idag... får kanske bli en liten tur med vagnen om en stund när lill-prinsen ska sova.

Fick trevlig inbjudan idag... fest med obligatorisk utklädnad *I like* nu ska jag bara komma på nåt roligt att klä ut mig till. Nån som har nåt förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0