Söndag - 1:a advent

     2010-11-28 @ 11:56:56
Då sitter man här i soffan igen med lill-prinsen sovandes på vänsterarmen. Om en stund ska jag gå in och lägga honom i hans säng, sen ska jag fortsätta med pepparkakshuset vi påbörjade igår. Mannen gjorde mallar av reklamblad och jag kavlade och skar ut i pepparkaksdeg. Typ 10 igårkväll började vi sätta ihop det och det blev superbra, förutom att taket var för tunt, så jag ska göra lite stabilare tak idag, sen ska det dekoreras. Lovar att ni ska få se en bild på det sen.

Igår var det även premiär för lill-prinsen att sitta i egen stol, han gillade det och satt och slog på sin favoritleksak(enda leksak) så den lät. Zeke var här en stund och han gillade inte riktigt när lill-prinsen kom åt gula huset-knappen och det rimgde på dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0