Söndag - gräsänka

     2010-11-14 @ 19:49:24
Hade supertrevligt igårkväll, många skratt och härliga vänner. Här hemma hade det gått alldeles utmärkt, lill-prinsen hade det superbra med mormor. Jag var utklädd till gudinna och mannen till talliban :) Bild på mig kommer... sitter för tillfället fast i soffan med en sovande son i knät.

Denna veckan är jag gräsänka. Mannen åker till Göteborg imorgon efter jobbet och kommer inte hem förrän på fredagkväll. Det känns sådär, men kommer att gå hur bra som helst. På tisdag ska jag och lill-prinsen köra upp och bo över på hotellet, ska bli mysigt, sen blir det hemfärd på onsdag. Missar föräldragruppen på tisdag, men det överlever vi nog. På torsdag ska lill-prinsen få sina sprutor, vaccinationer, han blir ju hela 3 månader på lördag.

Idag gratulerar vi Nilla (en av rookiemammorna) som gått och blivit fru :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0