Måndag - ny vecka

     2010-10-11 @ 11:29:11
Då var det måndag igen *skönt*. Har haft en undebar helg med massor av kärlek och mysiga människor, men samtidigt stress för att hinna med allt... det är inte alltid lätt att hinna med när man har en bebis.

I fredags spenderade jag 3 timmar med att göra paj... den effektiva tiden var kanske 45 minuter. Men pajen blev toppenbra och uppskattad på farmors kalas. Alla hade med sig ngt att äta så det blev ett spännande smögåsbord av olika maträtter. En mkt trevlig kväll och jag drack rödvin *mums*.

I lördags var det fullt ös. Var och handlade inför kvällen och sen stod mannen i köket hela eftermiddagen medans jag hade lill-prinsen + städning att ta hand om. Kvällen blev superbra, många härliga skratt och underbara vänner. Det var ett bord fyllt med tomflaskor och glas mötte mig när jag kom upp på morgonen, men det städades undan relativt snabbt... *diskmaskin rules*

Gårdagen spenderades mest i soffan. Jag och mannen tittade på film och lill-prinsen sov. Filmen var The blind side... rekommenderas varmt :)

Idag vankas det första träffen med föräldragruppen, ska bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0