Måndag - på vift

     2010-10-25 @ 22:07:47
Här flyger vi o far, dagarna i enda :)

I lördags var vi hela lilla familjen inne i stan och handla material till väggen som numera sitter uppe i gamla kontoret. Sedan for jag och lill-prinsen iväg på Meandi-party hos Anouk. Vi hade supertrevligt och det var jättekul o få sitta ner o prata massa mamma- och bebisprat. Handla en Tools-tröja till lill-prinsen och ett par leggings till mig.

Igår hade vi en lugn hemmadag. Lill-prinsen sov från 23.30-05.30 o sen från 06.30-09.30 *underbara unge*... så skönt var det att få sova riktigt lång tid i sträck. Blev en tur till affäen utan barn och sen på eftermiddagen var det fika hos farmor o farfar.

Idag sov lill-prinsen 00.00-06.30 och sen 07.30-09.30, sen fick vi snabba oss på för att möta upp Storasyster i stan. Det blev inhandlat 3st bodys och 3st dreggellappar till lill-prinsen. Nu ikväll har vi varit på Blingo-party hos fina Mary-Kay. Bodyn som jag ville ha fanns inte i rätt storlek, men jag tingade en superfin mössa som lill-prinsen ska ha till våren :) 

Idga har jag även tagit mig i kragen o bokat tid för o kolla mina sköldkörtelvärden... de är inte kollade sen jag var gravid och nu börjar jag känna av magont igen... så det är inget godis, inga kakor eller liknande som gäller nu. Snacka om att jag har sockerbehov... suktar typ konstant efter ngt gott... men jag tar en clementin istället.
 
Imorgon blir det hemmadag igen, med en tur till affären och lite tvätt.

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Ååh underbar mössa! :D Nu e jag tusan hooked på såna här partyn!:) Hade så jäkla trevligt här hemma jag med:) hihi



Menman får inte gå för ofta- då blir det dyyrt. haha. Såg att du viile till Nilla och promenera på måndag? Jag hakar gärna på om jag får?:)

2010-10-26 @ 00:28:45
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0