Lördag - sömn

     2010-09-25 @ 09:17:28
Inatt har jag och lill-prinsen sovit i sovrummet... vilken lycka. Jag var skeptisk eftersom det har gått rätt dåligt innan när vi provat detta... men det beror kanske på att jag insisterat på att han ska sova i sin egen säng. Men jag gick in med honom när jag ammat vid 12... la honom bredvid mig i sängen, gav honom nappen o klappade honom på kinden, sen sov han :) Vid 4 vaknade han... vi fixade ny blöja på extraskötbordet i tvättstugan och sen åt han i sängen. Sen la jag honom bredvid mig igen, gav honom nappen och klappade på kinden... o han somnade om igen... vilken lycka :) Dock tog det lite tid innan jag somnade om igen... männen i mitt liv andas väldigt högt när de sover... t.o.m. kattten Findus :) Gick upp vid 7 och nu sover han i vagnen i hallen. Jag borde oxå sova en sväng... får se hur det blir med det. Ska in en sväng tilll stan efter nästa matning... lite grejer som behöver fixas. 

Kommentarer
Postat av: Bess

Duktiga stor killen! Kramas

2010-09-26 @ 18:50:52
Postat av: Mimmi

Så härligt!

2010-09-27 @ 20:46:23
URL: http://mimialma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0