Torsdag - glädje

     2010-09-16 @ 09:04:18
Idag är det 4 veckor sedan vi fick veta att vi snart skulle få träffa vår efterlängtade bebis. Det var helt underbart när läkaren sa att när ni åker härifrån har ni en bebis med er :) Sen väntade ju x antal timmar av värkar... men vad gjorde väl det. Har fortfarande inte läst min journal... ingen som upplyste mig om att jag kunde få den när jag låg på BB, så jag tänkte jag skulle ringa in o höra om jag kan få den skickad till mig. Det är ju en tid på natten när jag inte riktigt har koll på vad som hände o i vilken ordning... så jag skulle gärna vilja läsa om det.

Min älskade gosse ligger här bredvid mig nu... men de var visst bättre att sova i mammas famn än i liggdelen :) Regnet öser ner ute och inatt trodde jag att huset skulle blåsa bort emellanåt. Natten har för övrigt varit toppen... endast vaken 1 timme mellan 02.30 o 03.30... lite bättre än föregående natt när han var vaken 02.00 - 05.30... inte skoj... dessutom sov han inte så länge efter det = en trött MAMA.

Idag blir det slapp här hemma... imorgon ska vi nog in till mannens jobb o visa upp vår lilla gosse o så kan jag gå lite på stan oxå :)

Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

Ja just ja! Det skulle jag också väldigt gärna vilja ha... Kan du inte skriva till mig vad de sa? Om du ska få den skickad?

kram

2010-09-16 @ 22:31:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0