Fredag - sug

     2011-04-15 @ 11:37:00

Hela veckan har jag haft ett sånt godissug, men jag har stått emot. Helt fruktansvärt vilket sug man kan ha efter sötsaker. Det är nästan så jag tror att jag har PMS... ingen skulle vara gladare än jag. Det hade varit super om kroppen hade fungerat som den ska igen efter graviditeten. Men nåt jag inte blir glad över är om mensvärken är densamma som innan. Jag har hört många säga att den blir mkt bättre efter att man fött barn och det hoppas jag verkligen.

Hoppas att ni har en bra fredag :) Vi är i Osby och besöker LoMo, hennes 2 döttrar och lilla bebisen i magen som ska titta ut om 2 månader.


Kommentarer
Postat av: LoMo

Tack för att ni kom! Såååå mysig att få träffa din unerbara son igen! Vilket charmtroll! Vi hade ju en del att snacka om...som vanligt! Ha en go helg! Puss

2011-04-16 @ 08:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0