Måndag - vänner

     2011-04-25 @ 21:26:34
Denna påskhelgen har gått i vännernas tecken. Det är helt underbart att umgås med så fantastiska vänner som vi har. Grilla, spela spel, prata, fika, njuta av solen mm. Vi är lyckligt lottade som har så fina vänner :)

Idag har vi umgåtts med mamma + alla mina syskon, med respektive och barn. Först var det äldsta lillasystern som spelade fotboll, så skoj att kolla på match igen :) Solen strålade och jag ångrade att jag inte fått med mig min solhatt. Efter matchen blev det mat och fika hos mamma för att fira äldsta lillasystern. Det blev även en tur till lekparken :)

Nu är påsken slut och vi återgår till vardagen. Veckan bjuder inte på så mkt än så länge. Vad jag vet har jag bara ett möte på jobbet inbokat. Så vill nån hitta på något så är jag öppen för förslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0