Söndag - bakis?

     2011-04-17 @ 13:28:50
Det känns verkligen som om jag är lite bakis idag, vilket inte är fallet eftersom jag körde igår. Men det finns nog 1 eller 2 från festen som mår lite dåligt idag ;) Vi hade en superduper trevlig kväll hos Protesmakaren med sambo, det bjöds på kräftskiva med massa snapsar såhär på vårkanten.

Jag försökte ta kort på min outfit igårkväll men det blev inge bra, så jag bjuder på en efterkonstruktion från idag istället.



Vi dealade även denna kväll om vem som skulle ta natten och få sovmorgon. Denna gången blev det jag :), tror minsann jag drog vinstlotten denna gången oxå. Vi hämtade ju en yrvaken lill-prins hos hans faster vid 1-snåret i natt och när vi kom började projekt nattning. Han somnade i min famn framför tv:n strax efter 2 men vaknade såklart när jag la ner honom och utförde diverse konster för att inte somna. Lite efter 3 somnade han äntligen och jag stupade i säng. Mannen gick upp med honom nån gång mellan 6 0 7 och jag sov vidare till klockan var nästan 10... snacka om lyx.


Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

mkt tjusigt!:)

2011-04-17 @ 22:12:03
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0