Tisdag - dagens tips

     2011-04-05 @ 13:00:00
Jag har spenderat förmiddagen med att göra en fotobok för 2010 :) hos Ifolor. Jag valde en Deluxe-bok i A4 på 36 sidor, samma modell som jag har på fotoboken från vårt bröllop. Har tänkt att jag ska framkalla kort hur länge som helst nu... men först ska man gå igenom och bestämma vilka som ska framkallas, sen när de kommer så ska man ha tid att sätta in dem i album. Så nu tog jag tag i saken och gjorde en fotobok istället. Det är bara att ladda hem deras program och sen finns det massor med olika sidlayouter att välja på beroende på hur många bilder man vill ha per sida/uppslag. Tanken är att jag ska göra en för lill-prinsens första år oxå... kan ju va bra att börja redan nu, det är ju så himla bra att man kan spara det man gjort :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för tipset!

2011-04-05 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0