Torsdag - lill-prinsens mat

     2011-04-07 @ 07:56:23
I tisdags provade jag att ge lill-prinsen macka med leverpastej som mellanmål och han gillade det. Jag är iofs inte förvånad eftersom han gillar allt man ger honom... eller inte riktigt allt. Jag köpte en burk med mat från Semper för att prova, men han gallskrek och klöktes om vartannat. Min tanke var att det kan vara bra att han kan äta nån burkmat om man ska iväg eller så. Men men, jag får väl prova nån annan sort om ett tag igen.


Här har ni lill-prinsen ätandes sina små "mackebitar"

Kommentarer
Postat av: Pia

Känner igen det. Vi provade tre gånger vid olika tillfällen med olika sorters burkmat men vår son vägrade äta det.

2011-04-12 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0