Onsdag - jobb...

     2011-08-10 @ 20:53:36
Igår skrev jag ett inlägg, men då valde blogg.se att få ett litet psykbryt. Pallade inte skriva om det, men summan av kardemumman var väl att jag trivs med att vara tillbaka på jobbet, men att jag är sjukt trött om kvällarna. Mannen min sköter hem och barn galant och lagar mumsig middag till mig. Hinner inte sakna min lill-prins om dagarna men det är mysigt att pussa på honom när jag kommer hem.

Jag har lyckats att hålla mina nya löften oxå. Inget skräp att äta förutom på lördagar (och nåt litet om man blir bjuden på kalas) + ½timmes promenad på lunchen. Jag stod emot toblerone-förpackning i personalrummet idag.... drack ett glas vatten istället.

Kommentarer
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

HEJA! Vad härligt att höra allt:D

2011-08-11 @ 10:20:07
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0