Torsdag - tacksam

     2011-02-17 @ 09:43:12
Jag är oerhört tacksam mot mina givmilda syskon, svågrar och svägerskor som skämmer bort oss med kläder och grejer till lill-prinsen. Vi har fått ärva massor med kläder och köpa saker för en billig peng. Nu senast var det Bellis bilstol som numera sitter installerad i vår bil. Stora killen har inget babyskydd längre. Men då uppkom ett litet dilemma. När han suttit i babyskyddet har han endast haft sin fodrade fleecejacka + en filt över sig, men nu bär vi ju ut honom till bilstolen och då känns det inte bra att bara ha en jacka på honom... speciellt inte nu när det blåser som f-n ute. Han fick en brun fleeceoverall (stl 68) av fina fastern i höstas, men den har han växt ur nu. Så jag gick upp och kollade igenom gömmorna och där hittade jag en blå fleeceoverall (stl 80) som är alldeles perfekt lagom tjock för bilturer.

Tänkte visat er en liten bild från när lill-prinsen satt i babyskyddet för första gången, men det krånglar och går inte att ladda upp bilder :(

3 dagar gammal påväg hem från BB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0