Söndag - fantastiskt trevligt

     2011-01-16 @ 11:52:28
Igår åkte jag och lill-prinsen hem till Nilla för MyKidoo-party. Vi var 10 mammor med tillhörande barn som myste hemma hos Nilla. Jag hade supertrevligt och var kvar enda tills klockan var nästan 10 :)

Jag handlade en mössa till mig själv och en body till lill-prinsen. Gillade inte riktigt de stora ögonen som var på allting, men kläderna var väldigt mjuka. Det ska bli kul att se hur den nya kollektionen ser ut, ögonen skulle vara ett lite mer diskret inslag på dem. På min mössa var det visserligen ögon, men den blir toppen att ha på jobbet nästa vinter :)

Nilla var en fantastisk värdinna och hade fixat supergod mat och mumsiga cupcakes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0